Πως όταν είστε σ’ ένα σημείο με θέα προς ένα αρχαίο ιερό δεν μπορείτε να ξεκολλήσετε τα μάτια σας από πάνω του.
Αισθάνεστε να εκπέμπει έναν περίεργο μαγνητισμό.
Αυτό συμβαίνει γιατί η δύναμη που υπάρχει στα ιερά οφείλεται στις γνώσεις των αρχαίων Ελλήνων, για την κατασκευή τους.
Κατ’ αρχάς τον πρώτο ρόλο παίζει το τοπίο, που πρέπει να δίνει την εντύπωση του αέρινου και μυσταγωγικού.
Ένα άλλο στοιχείο που έψαχναν ήταν τα πετρώματα, για δύο λόγους, για την στατικότητα των πετρωμάτων και κατά δεύτερον την ενεργειακή τους εκπομπή.
Οι αρχαίοι έλληνες και κυρίως ο Πυθαγόρας εκμεταλλεύτηκαν την εμπειρία των προηγούμενων ανθρώπων, πολλές φορές δηλαδή κατασκεύαζαν τους ναούς τους εκεί που προϋπήρχαν ιερά.
Ήταν συνήθως βράχοι λαξευμένοι που σχημάτιζαν κύκλο ή τετράγωνο ή κύκλο εγγεγραμμένο σε τετράγωνο.
Αυτά τα ιερά συχνά συνδύαζαν δύο λειτουργίες ήταν και τάφοι και ναοί, χώροι δηλαδή λατρείας.
Οι αρχαίοι Έλληνες λοιπόν στους ίδιους αυτούς χώρους έχτιζαν τους ναούς τους, αφού εξ αντικειμένου ήταν χώροι ενεργειακής δύναμης.
Η μεγάλη συμβολή στην κατασκευή των ναών από τους έλληνες ήταν η χρήση κολώνων.
Οι κίονες που δημιουργούσαν τα περιστύλια των ναών ήταν οι μεταφορείς, οι καλοί αγωγοί δηλαδή της ενεργειακής δύναμης.
Πράγμα το οποίο σημαίνει η αντήχηση από τη γη χρησιμοποιεί σαν αγωγό τους κίονες οι οποίοι τελικά γίνονται συσσωρευτές αυτής της δύναμης και πομποί της.
Έτσι καθώς πλησιάζουμε στον ναό αισθανόμαστε να πάλλεται ενεργειακά, όταν μάλιστα προχωρήσουμε μεταξύ των κιόνων, τότε οι δυνάμεις αυτές μας γίνονται περισσότερο αντιληπτές.
Οι δυνάμεις αυτές διαθέτουν μεγάλη ισχύ. Ας μη ξεχνάμε τα ασκληπιεία και τις θεραπευτικές ικανότητες των ναών τους, όπως επίσης όλοι οι ναοί των αρχαίων Ελλήνων ήταν σημαντικά προσκυνήματα.
Αν σταθούμε ανάμεσα σε δύο κίονες θα διαπιστώσουμε αυτόν τον ενεργειακό παλμό κι αν κλείσουμε τα μάτια μας, η δύναμή του θα αυξηθεί χάρη στη συγκέντρωσή μας, έτσι θα αισθανθούμε τον ρυθμό της αρμονίας.
Η αρχαιότητα λοιπόν του ναού και η ιερότητα πλέον του χώρου είναι αυτά που θα μας κάνουν να σκύψουμε μπροστά στο θείο.
Δυστυχώς από τους αρχαίους ναούς λείπουν πια τα αγάλματα των θεών, αυτό μπορούμε να πούμε πως αφαιρεί εν μέρει από την δυναμική τους ενέργεια την ειδική τους αποστολή.
Ένα άλλο στοιχείο που δημιουργεί αυτόν τον παλμό, αφορά την γεωγραφική σχέση του ενός ιερού με κάποιο άλλο ή κάποιο τρίτο κ.ο.κ.
Επίσης σ’ αυτή την περίπτωση η συμβολή του Πυθαγόρα ήταν τεράστια.
Επανέρχομαι όμως στο θέμα των κιόνων, αφού παίζουν ιδιαίτερο ρόλο ως δέκτες και πομποί της ενέργειας.
Οι αρχαιοελληνικοί κίονες ήταν από πωρόλιθο αρχικά και μάρμαρο στη συνέχεια, ασφαλώς όπως άλλωστε είναι ορατό με το μάτι μας, οι κίονες αυτοί δεν ήταν ενιαίοι αλλά μεγάλα κυλινδρικά κομμάτια, που συνδέονταν μεταξύ τους με μόλυβδο.
Ο μόλυβδος συνέδεε τα τμήματα αυτά και έτσι είχαμε το τελικό αποτέλεσμα.
Οι σύνδεσμοι αυτοί των αρχαιοελληνικών κιόνων ποτέ δεν υπέστησαν βλάβη, αλλά ούτε επέδρασαν στο υλικό, πωρόλιθο ή μάρμαρο.Δηλαδή δεν είχαμε ποτέ φαινόμενα οξείδωσης και μάλιστα μετά από τόσους αιώνες.
Η επιστημονική έρευνα έφτασε να εξηγήσει πως με τον μόλυβδο δημιουργούσαν κενό αέρος και ευλυγισία, δεν μπορεί να εξηγήσει όμως πως το έκαναν.
Είναι πολλά αυτά που δεν γνωρίζουμε ακόμη και πολλά αυτά που μας παρέχονται ανάμεσα στους δύο κίονες του ναού, πρέπει σιωπηλοί να σταθούμε και να ακούσουμε την αρχαία τέχνη του ρυθμού του σύμπαντος και της αναπνοής της γης.
Κατά την πορεία της ζωής σου, είναι πιθανό να συναντήσεις ανθρώπους που είναι δύσκ ...
Συνήθως, όταν ακούμε τον όρο “ναρκισσιστής”, έχουμε στο μυαλό μας έναν εξωστρ ...
Είναι αλήθεια ότι όταν κοιτάς τα βλέμματα των ανθρώπων γύρω σου, νιώθεις περηφάνια ...
Εξερευνώντας την έννοια των όρων. Πολλές φορές, όταν συζητάμε για όρια στο πλαίσιο ...
Ίσως έχετε πολλές φίλες, αλλά η κολλητή σας είναι μοναδική. Ακόμα κι αν ανήκετε σε μ ...
Κάθε φορά που αντιμετωπίζετε αρνητική κριτική, έχετε την ευκαιρία να κατανοήσετε ...
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα